۲ پایگاه دیگر ارتش اسرائیل هدف حزب الله قرار گرفت-راهبرد معاصر

۲ پایگاه دیگر ارتش اسرائیل هدف حزب الله قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد که دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز سه‌شنبه پادگان «برانیت» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کردند.

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود نیز اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی، امروز سه شنبه، مقر لشکر ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی واقع در جعنون را با تعداد زیادی راکت کاتیوشا هدف قرار دادند که این عملیات در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و پاسخ به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در شهرک دیرقانون در جنوب لبنان صورت گرفت.

در همین راستا، رسانه‌های عبری صبح امروز سه شنبه از فعال شدن آژیر‌های هشدار در نزدیکی جولان اشغالی و دقایقی بعد از آن، از فعال شدن این آژیر‌ها در داخل جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

همزمان نیز این آژیر‌ها و پدافند رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی فعال شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند که آژیر‌های هشدار در شهرک‌هایی فعال شده است که پیشتر از این تخلیه نشده بودند.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از فلسطین و غزه و همچنین در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به منطقه البقاع، مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان را در پادگان نفح و مقر هنگ توپخانه و تیپ زرهی لشکر مذکور را در پادگان یردن هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل اذعان کرده است که ۵۵ راکت و موشک رصد کرده که از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی جولان و فلسطین اشغالی شلیک شده است. دقایقی بعد رسانه‌های عبری از شکلیک دستکم ۱۰۰ موشک و راکت خبر دادند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده